DMA dysku twardego

Autor: Tomek (skint_at_hoga.pl)
Data: Sat 25 Aug 2001 - 16:09:02 MET DST

Jak mam wlączyc DMA dysku twardego?
Sisoft Sandra wykazuje ze nie mam wlączonej tej opcji
W panelu sterowania we wlasciwosciach stacje dysków/generic IDE disk type47
/ (standardowe stacje dyskow) nie mam opcji zaznaczania DMA i w biosie chyba
tez nie mam czegos takiego więc co mam zrobic?Wczesniej jak mialem seagate
to we wlasciwosciach sterownika mialem mozliwosc zaznaczenia ,więc co mam
zrobic? DMA Posiadam BIOS AWARD ,Plyta MSI 815EP PRo model MS-6337 V3.0B
,ATX,
Orginalnych sterownikow na stronie fujitsu do tego modelu MPF3204AH 20.4
GB Ultra DMA 100 7200 obr/sek nie ma.
Proszę o poradę
Tomek