Re: Seagate 30GB błąd w hardware??

Autor: Paweł (pawelw_at_kolorowe.krakow.pl)
Data: Sat 25 Aug 2001 - 15:53:30 MET DST

Użytkownik Łukasz Wesołowski <lukasz12_at_go2.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9m82ok$2oh$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik "tpi" <pawelw_at_kolorowe.krakow.pl> napisał w wiadomości
> problemu,
> powiesił
> windą
> ten
> Chodzi o to że dysk ma fizyczne uszkodzenia nośnika w kilku miejscach i
> próbuje to
> odczytać kilkakrotnie i przez to sie zatrzymuje.Ostatnio u 2 znajmoych to
> samo było
> z IBM 45GB

Dzięki!
Ale dlaczego później nie jest widziany w biosie przecież za to jest
ospowiedzialna elektronika, a poza tym stare dyski (od 500MB do 10GB) po
twardym resecie na chwile przestawały stukać, a ta @$%$ nie chce, a poza tym
po wyłącz/włącz i działa, czego nie można było powiedzieć o totalnych
zwalasach, btw pracowałem trochę w serwisach komp (ok. 4 lata) i jak się
dysk sypał to raz a porządnie, a to odchodzi jakoś od reguły stąd mój
wniosek, że to może hardware twardziela jast źle napisany, albo jest na
dobrej drodze do ... śmietnika. Przed tym defragmentowaniem nie miałem z nim
najmniejszego problemu.
Paweł