Re: Cena CM EP5

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Sat 25 Aug 2001 - 12:42:13 MET DST

> ep5-6i11:
> " Dimensions 60 x 60 x 10 (mm)
> Rated Voltage 12 VDC
> Rated Speed 4800 RPM
> Air Flow 21.19 CFM
> Noise Level 36.5 dB(A)"
>
> ep5-6i51:
> " Dimensions 60 x 60 x 15 (mm)
> Rated Voltage 12 VDC
> Rated Speed 4500 RPM
> Air Flow 17.3 CFM
> Noise Level 33.1 dB(A):
>
> tak więc ten pierwszy choc ma mniejszy wentyl (o 5mm) ale jest
wydajniejszy, a co do obrotów to mam na 6i11 około 4750 obrotów.

mój miał 4500, choć w recenzji na tweak.pl też mieli 4800

ok. zgadzam się (sugerowałem się rozmiarami i wyglądem). zresztą zajrzałem
ponownie na http://www.tweak.pl/teksty.shtml?action=plik&plik=coolermaster i
porównywali tam oba te coolery.
jednak ja wentyl przełożyłem z coolera DP5 i jego prędkość obrotowa jest
równa 5200 (przynajmniej tak jest u mnie jeszcze sprawdze ile producent
podaje) a wysokość 15mm (wyglądem przypomina kropka w kropkę ten z modelu
ep5-6i51).
w tygodniu będę miał dostęp do 4 modeli DP5 więc sprawdzę, czy moje 5200 to
przypadek czy norma.

Pozdro. Seba