Re: ECS K7VZA + overclocking?

Autor: Tom K. (boitano_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 25 Aug 2001 - 12:32:49 MET DST

w biosie jest menu: frequency/voltage control
jednak nie mozna tam zmienic napiecia, wiem, ze jak sie zamaluje mostki L7
to napiecie bedzie 1.85V, ale czy to nie za duzo? Mozna ustawic np. na 1.75V
?
Moj Duron700 chodzi na 930Mhz ale windowsy nie chca sie ladowac, mysle ze
1.75V by wystarczylo ale czy mozna tyle ustawic na K7VZA?

pozdr, Tomasz K.