Re: LT Win Modem 56kbps

Autor: FiDO (fidogo2_at_go2.pl)
Data: Sat 25 Aug 2001 - 06:16:36 MET DST

Użytkownik PhoeniX <najbergg_at_kki.net.pl> napisał
w wiadomości <news:9m6ll4$k4v$1_at_news.tpi.pl>:

> Surfer :-)

Literówka, nie czepiaj się :)

> Nowy z komputroniku jest za 178zł.

Ja kupowałem używany, pewnie dlatego tak tanio. Ale cały czas działa
świetnie. Zaraz będę próbował nowe stery, może będzie jeszcze szybciej :))

--
Pozdrowienia,          ][ "Laurent Blanc dostojnym krokiem pędzi
FiDO                   ][ w kierunku bramki"