Re: MYSZKA radiowa a dynamika

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 25 Aug 2001 - 10:26:40 MET DST

"Piotrek" <piotrek_at_duo.com.pl> wrote in message

> A są jakieś "płynniejsze"? :)

ja mam radoiwke a4, i niestety zdazaja sie przeskoki, albo np ze przycisk
sie wcisnie, ale nie wycisnie, szczegolnie, jak cos zaslanie odbiornik, ale
to przez to, ze a4 maja generalnie slabe radio - 1,5m, natomiast logitechy
podobno 5m. plynniejssze jak slyszalem sa myszki na USB, ale niestety nie
mialem z nimi doczynienia....