Re: Modem ISDN - pytanie

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Sat 25 Aug 2001 - 02:33:40 MET DST

Fri, 24 Aug 2001 14:36:08 +0200, "PB" <przemasb_at_poland.com> napisal:

>Szukam dobrego modemu ISDN, zewnetrznego w rozsadnej cenie. Troche brakuje
>mi czasu na rozeznanie rynku. Moze ktos moze mi cos polecic?
Zyxel omni net lcd, ma ci on wsio czym powinien sie charakteryzowac
dobry T/A ISDN. Ma wyswietlacz lcd, wiec bedziesz widzial kto do
ciebie dzwoni. Mozna podlaczyc 2 zwykle nie cyfrowe aparaty
telefoniczne. Ale reszte opisu poszukaj u zyxela.
Przetestowany z laptopem HP omnibook u mojego przyjaciela zreszta, i
wcale nie na pcimcie tylko serial. Znajomy bedzie za jakis czas
przechodzil na sdi wiec jak chcesz uzywanego to pisz na priva.

--
pawel