Re: SDI i Router

Autor: Tomek (tom_jas_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 25 Aug 2001 - 01:35:37 MET DST

On Sat, 25 Aug 2001 00:52:37 +0200, "Maciej Mikler (BoMBeR)"
<bomber_at_rally.pl> wrote:

>Heh ja slyszlaem rowniez wiele pochlebnych glosow na temat tego sprzetu i sie
>zdecydowale, za te cene i bez koniecznosci
>konfiguracji linuchow bylo to dla nas rozwiazanie najtansze i najszybsze.
>Teraz jednak cos nawala pytanie co pozostaje bez odp.
>Prawdopodobnie zamienie sie z kims na taki sam router i potestujemy i zobaczy
>sie czego to wina....

Jaki to model ?
Asmax to tylko pusta nazwa, te routery produkuje Argus.
http://www.arguscorp.com/
Jeśli to najprostszy model (320) to radzę zamienić na CA2000.

--
Tomasz Jasiński                         Strój - na różowo; Ksiądz może
tomjas_at_polbox.com                       Popisać się jakimś kawałem -