Odp: Dysk z odzysku albo IBM suxx!!!

Autor: Funky_Kowal (FunkyKowal_at_wp.pl)
Data: Sat 25 Aug 2001 - 00:42:32 MET DST

Od: Deckard <deckard_at_box43.gnet.pl>
Wysłano: 24 sierpnia 2001 01:29

> Witam
(...)
> BTW mam jeszcze jeden dysk IBM 18GB 7200 RPM, ktory tez mi swiruje od
> jakiegos czasu (brak badow, ale za to mam koszmarnie niski transfer a przy
> probie przetestowania go "IBM Drive....." program usilnie zglasza, ze
> "Device not found" oraz od czasu do czasu dysk w czasie pracy kompa lubi mi
> sie wylaczyc i po kilku sekundach wlaczyc spowrotem). Teraz sie obawiam, ze
> jak go oddam do serwisu, to znowu dostane dysk z demobilu.
> HEEEELP!!!

No cóż swego czasu przeczytałem testy HDD w CHIP-ie i okazało się, że najbardziej zajebist... HDD są właśnie te modele IBM o których
piszesz:-)
Jak powiedziałem o tym kumplowi składającemu komputery, ten się tylko zaśmiał i powiedział, że IBM ma duuuużo kasy na przekupywanie
testujących:-)
Niestety raczej nic na to nie poradzisz... no chyba, że pojedziesz bezpośrednio do tej firmy (Action). najlepiej z kilkoma kumplami
i zrobicie awanturę krzycząc jeden przez drugiego - to wcale nie jest żart!

FK

p.s. pracuje w banku i wiem, że najwięcej załatwiają Ci którzy robią awantury na cały hol - to przykre ale w takim kraju żyjemy:-(