Re: Zoltrix Spirit - BIOS

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 18:47:01 MET DST

Użytkownik Piotrek <piotrek_at_duo.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3b853fc1$1_at_news.vogel.pl...
> W instrukcji pisze, ze ma

Coś źle tam zrozumiałeś.
Poza tym, że ten modem ma dodatkowy procesorek
(przez co jakiś czas panowała opinia że jest hardware'owy a to
zwykły winmodem) który coś tam wspomaga, to za resztę odpowiada
oprogramowanie.
Jeżeli chcesz żeby więcej obsługiwał to zainstaluj sobie ostatnie sterowniki
ze strony producenta,

Gdy ja jeszcze kupowałem lata temu to mój Spirit nie obsługiwał
poprawnie V90 ale po zainstalowaniu nowszych sterowników było
OK-tak więc opłaca się zwłaszcza jak zainstalowałeś te które
dali od nowości.

PeJot