Re: LT Win Modem 56kbps

Autor: FiDO (fidogo2_at_go2.pl)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 04:02:28 MET DST

Użytkownik Sierus <Sierus_at_go2.pl> napisał
w wiadomości <news:news:news:news:9m3s5t$k4l$1_at_news.tpi.pl>:

> Aha! Problem stad, ze kolega nie ma zadnych driverow do tego modemu, a ja
> jutro jade do niego instalowac tego W98SE. Ogolnie podejrzewam, ze jesli go
> zainstaluje jako zwykly modem 56kbps to bedzie dzialal ale chcialem sie
> upewnic,
> bo nie widzialem tego modemu na oczy, a moze ktos ma.
> Z gory dzieki za odpowiedz. :)

Ja taki właśnie mam. Dałęm za niego 100zł swego czsau i jestm bardzo
zadowolony. Czsaami przekraczam nawet teoretyczne możliwości modemów
56kbps. Ktoś mówił, że to może być Asmax Sorfer. Hmm, a ile taki
kosztuje, bo mój jest bodajże Zoom i kosztował ok 100zł. Może po cenie
dojdziemy do modelu :)

--
Pozdrowienia,          ][ "Dostałem sygnał z Warszawy, że mają już państwo
FiDO                   ][ obraz, więc możemy spokojnie we dwójkę oglądać mecz"