Re: Kable w LAN

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 18:26:19 MET DST

"Leszek" <lemis_at_poczta.fm> wrote in message news:9m5rmn$f31$1_at_news.tpi.pl...
> jak powinny być zakończone kable(skrętka) do połączenia bezpośrednio dwóch
> komputerów za pomocą karty sieciowej, baz huba?
> Połączenie równoległe nie działa. Ponoć jeden koniec powinien być
podłączony
> inaczej. Jak?

a) przykro ale NTG nie ta grupa popytaj sie na pl.comp.networking
beda wiedziec wiecej od nas

b) jak laczysz bezposrednio dwa kompy bez huba to skretka powinna
byc skrosowana jakie pary przewodow powinny byc skrzyzowane to nie wiem
zapytaj sie na pl.comp.networking

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
>>> http://biohazard.com <<<
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!