Re: Karta muzyczna

Autor: D.K. (amidar_at_poczta.fm)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 18:16:02 MET DST

Cze !!!

> Lubisz zespół KISS?
> Ja tak i baaaardzo chciałem sobie zagrać w gierkę Kiss Psycho... Gdy
włączyłem ją pierwszy raz, mają ustawiony jako preferowane
> urządzenie odtwarzające "SF256-PCP System Playback, to się GRAC NIE
DAŁO:-( Gdy zmieniłem na Yamahę, to w trakcie gry miodzo, ale
> podczas "cut scenek" głos narratora był opóźniony oraz miał taki pogłos,
że ciężko było cokolwiek zrozumieć:-(

Gralem w ta gierke jeszcze na starym Config-u (K6-2/500,Voodoo3,ForteMedia
QE 256 i nie mialem z tym zadnych problemow, DX8.0).

> Windows nie ma tu nic do rzeczy. Natomiast DirectX... wiesz moja stara
Opti 931, działała na 8.0 bez problemów.

Co do Widoowsa sie zgodze, co do DX-a nie. Goscie wersje 8.0 sp....i
niemozliwie. A niby dlaczego po kilku tygodniach pokazala sie wersja 8.0a, a
obecnie siedza nad 8.1 ?
(Mozesz byc pewien, ze nie ze wzgledu na nowe mozliwosc kart Gfx/Sfx)

> Wydaje mi się, że jak ktoś robi sprzęt który ma wykorzystywać czyjeś
oprogramowanie to powinien nauczyć się je wykorzystywać - jakoś
> SB nie ma takich problemów.

Tu masz racje SB, nie robi takich problemow ze sterownikami.

> Obecnie mnie
>
> Napisałem do nich jaki mam problem, po dwóch dniach dostałem odpowiedź, że
są nowe sterowniki oraz link do nich. Ucieszyłem się...
> ściągałem dłuuuugo i... kupa dalej ten sam badziew:-( Aha jak im
napisałem, że dalej nici z grania w KISS-a, to na odpowiedź czekam
> już drugi miesiąc:-)))

Niestety nie wszystkie firmy przejmuja sie "takimi" blachostkami. Zreszta
wystarczy spojrzec na VIA-e, nVidi-e,czy m$ (to chyba widac, ze nie
przepadam za malym miekkim, ale taki juz jestem, nie za bardzo lubie
monopolistow, np TPSA).