Re: Pytanie o *.bata

Autor: Gregorek (Gregorek_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 17:18:24 MET DST

> innego
>
> User to NT Workstation (lub 98) a serwer to NT 4
> Myślę że oprogramowanie nie ma tu nic do gadania :)
> Ale dla twojej ciekawości Cognos Impromptu
>
> A CALL i co dalej????

Witam!
Co prawda Chektor podsunął znakomite rozwiązanie, ale wypada mi
odpowiedzieć, gdy jestem pytany.
Ale jeszcze wyjaśnię, że chodziło mi o typ oprogramowania (dosowe,
windowsowe), nie konkretną nazwę. Przepraszam za niejasno sformułowane
pytanie.
Do rzeczy. Najprościej rzecz ujmując - jeśli program jest instalowany za
pomocą pliku np. install bat, to napisanie batcha o przykładowej nazwie
aleluja.bat i wpisanie do niego linijki
call [ścieżka]\install.bat
spowoduje, że następne linie poleceń zawarte w aleluja.bat będą wykonywane,
gdy pracę zakończy install.bat.
Gregorek
PS. Ze względu na rozmaite kaprysy programów instalacyjnych lepiej jest
wywołać install.bat z jego własnego katalogu czyli zamiast wyżej wymienionej
wpisać linię
call install.bat
którą należy poprzedzić poleceniami prowadzącymi do katalogu gdzie ten
install.bat się znajduje.
Jeśli program jest instalowany poprzez np. setup.exe, to trzeba stworzyć
batcha z tym jednym poleceniem: setup.exe i nazwać go install.bat.
Kurcze, ale namotałem, przepraszam.
G.