Asus K7V133 - samoczynny reboot (zwatpilem w prawa fizyki)

Autor: Marcin Kulas (hitower_at_booster.alpha.pl)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 15:58:22 MET DST

Witam.

Mam problem, którego przyczyny nie mogę sam namierzyć.
Może ktoś z grupowiczów już to przerabiał i będzie znał odpowiedź.

Efekt jest taki, że płyta losowo mi się rebootuje.
Największe prawdopodobieństwo jest tuż po wstaniu windy (2k),
ale nie ma na to reguły. Raz jest ok, innym razem reboot
za rebootem.
Sprawy termiczne odpadają. Sprawdziłem dokładnie.

Na pokładzie jest Thunderbird 1.2 i dwa identyczne dimm'y 256MB.
Gwoli uzupełnienia... dysk Seagate (40G) oraz IBM (dtla 307030),
którego zaraz chyba wyrzucę z braku podejrzanych podzespołów.
Grafika gf2mx. Do tego SB live i sieciówka na realteku.

Wszystko powtykane tak, by nie było konfliktów i współdzielenia
przerwań między kartami. W biosie poustawiałem wszystko co się
dało na minimum (poza cpu, który pracuje na 9 x 133 MHz, czyli
tak jak powinien).

Dosłownie już mi ręce opadają. O co tej płycie chodzi?!
Wcześniej miałem Abita KT7+raid i byłem z niej kila razy
bardziej zadowolony, ale to już historia na inny wątek.

Jedyna rzecz, która budzi moje wątpliwości, to napięcie 4.78V
zamiast 5V. Ale może to jest do przyjęcia... sam nie wiem.

Ktoś ma pomysły w czym tkwi problem?

--
hitower_at_booster.alpha.pl
"A bachelor is a man who never made the same mistake once."