Re: Drukarki HP 930c a HP 959c?

Autor: Marcin Helinski (helin_at_man.poznan.pl)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 15:33:41 MET DST

Kazimierz Debski wrote:

> Ogladalem te pdf-y i nadal nic nie wiem.
> O jednej pisze ze PhotoRet III a o drugiej, ze enhaced czy advanced juz
> nie pamietam PhotoRet III i wlasnie pytam, czy jakis uzytkownik nie mial
> do czynienia z oboma drukarkami.

Prawde mowiac nie moge znalezc miejsca, gdzie pisza "enhaced czy
advanced juz
nie pamietam PhotoRet III", ale jak mowie wedlug porownania innych
parametrow to mechanizm druku jest ten sam. Znalazlem jeszcze taka
roznice, ze do 959 mozna opcjonalnie dokupic modul do automatycznego
druku dwustronnego. I jeszcze z tego co wiem, to 930 ma skladana tacke z
przodu, a 959 nie.

pozdrawiam
Marcin
* Marcin Helinski |-\ /-|
* Software developer | / \ |
* Poznan University of Technology |/ \/ \|
* | /\ |