Re: Dwie partycje primary

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 13:55:17 MET DST

On Fri, 24 Aug 2001 13:33:43 +0200, "Crafty"
<crafty.no_at_spam.astercity.net> wrote:

> Utworzylem sobie w PartionMagic dwie partycje typu primary (na jednym
> dysku), PM automatycznie jedna ukryl, a gdy chcialem ja odkryc wyswietlil
> sie komunikat, iz Win95/98 nie obsluguje wiecej niz 1 widocznej partycji
> typu primary i ze moze dojsc do utraty danych, gdy pomimo tego ja odkrylem
> to wszystko ladnie dziala (mam 98SE).
> O co w tym chodzi?

Praktyka pokazuje, że Win98 radzi sobie z dwoma partycjami Primary.
Jednakże nigdzie nie jest oficjalnie powiedziane (przynajmniej nie
widziałem), że coś takiego potrafi, zaś oficjalnie przewiduje się
tylko jedną Primary na dysku widoczną dla Win. Być może ograniczenie
to wynika z zaszłości z samego DOSa, na którym linia 9x jest oparta.

--
Pozdrawiam
  Bartek