Czy mozna uzyc duzego dysku do P120 MHz?

Autor: Gilus (hlucas_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 13:54:04 MET DST

Witam.

  Planuje postawic serwer (P120, linux), tylko ze oczywiscie plyta
glowna obsluguje do okolo 2 - 3 GB. To mnie nie satysfakcjonuje,
potrzebuje okolo 10 - 20 GB. Wiem ze mozna dokupic dodatkowe
sterowniki (pod PCI), jednak czy dysk podlaczony do nich moze byc
jedynym dyskiem w komputerze i czy mozna z nich startowac system?
Czyli jednym slowem czy mozna ustawic tak BIOS, aby startowal z tego
podlaczonego sterownika? Czy to zalezy od BIOSu, plyty? Czego? Jakie
moga byc problemy?
Z gory dziekuje za odpowiedz