Re: mysz ps/2 do portu szeregowego

Autor: Kamil Dworakowski (06737617_at_pro.onet.pl)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 13:03:18 MET DST

> 1. Kupujesz gniazdko ps2 na śledziu.

To chyba nawet tam jest (nie jestem pewien bo to jest komp z drugiej reki i
nie znamy poprzedniego wlasciciela). Problem w tym ze probowalismy tam myche
opdlaczyc i rowniez jej nie widzialo.

> 2. Znajdujesz w instrukcji do płyty gdzie leży złącze ps2 (najlepiej żeby
były
> opisane przynajmniej 4 potrzebne piny - data, gnd, +5V, clk)
> 3. bywa że złączka od gniazdka jest niekompatybilna z twoją płytą (inna
kolejność pinów)
> musisz wtedy poprzekładać tak przewodziki aby się zgadzało (to się
dosyć łatwo robi,
> podważając zapadkę w plastikowej obudowie od złączki).
>
> PS/2 MOUSE ADAPTOR CABLE TO MB 10 PIN DIL CONN
> Mouse port DIL Conn
> [...]

Nie mam narzedzi i wszystko na wyczucie bede musial ustawic. 25
kombinacji... jakos pojdzie.

Dzieki za rady

KamilD