Seagate Barracuda ATA 100

Autor: Pawej (gieldapw_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 12:03:37 MET DST

Witam,
Kupiłem sobie dysk Seagate Barracude 30GB ATA 100 i podłaczyłem jaki drugi
(slave) na tym samym kablu do Seagate Medalist 13BG ATA 66 (master).
Wszystko ładnie pięknie ale zauważyłem taką rzecz: jak przegrywam pliki z
Medalista na Barracude albo instaluję jakiś program na Barracudzie to
obserwuję co kilkanaście sekund wstrzymanie pracy na 1 sekundę, takie
wstrzymywanie pracy kompa tak że nie reaguje na mysz ani klawiaturę.
Niby nic wielkiego ale co jest tego powodem?
Z góry dzięki za odpowiedź,

--
Pawej
HV: http://www.hydro-vacuum.pl/sklep