Re: Jak to jest z Detonatorami?

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 09:43:47 MET DST

> Mam TnT2 M64 (mam nadzieje ze przejsciowo ;) i teraz pytanie: sciagac i
> instalowac najnowsze detonatory (ale one moga byc optymalizowane pod inne
> karty) czy sciagnac jakies dedykowane do M64?

zapodaj 6.50 IMHO najlepsze z tego względu, że w miarę nowe (jak na
oficjalne nowsze są tylko 12.41) i nie ma z nimi żadnych problemów. Co
prawda nie są optymalizowane pod TNT2, ale nie sądzę, żebyś poczuł znaczącą
różnicę w stosunku do optymalizowanych, a możesz mieć problemy z nowszymi
grami.

Pozdro. Seba