Re: abit st6 i dipologia

Autor: Wozik (wozik_at_lublin.top.pl)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 09:16:16 MET DST

"Andrzej" <annocun_at_poczta.onet.pl> pisze

> Wszystko na off , mam podobnie abit be6II v 2.0

Na ST6-R wszystko na off nie zdaje egzaminu, płyta nie wstaje, teraz
mam wymuszone 100 MHz dla pamięci i cośtam jeszcze, ale chciałbym mieć
pełną kontrolę w BIOS-ie. Mam manuala, ale jak ustawię, że niby mam
pełną kontrolę, to też płyta nie wstaje.

Po drugie. Po co jest czerwona dioda? W manualu nie ma ani słowa na
ten temat.

--
wozik_at_lublin.top.pl
tHe sTaGe diVInG cLUb