Re: 2X Voodoo2 SLI?

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 01:38:44 MET DST

trzmiel wrote:

> niestety nie do kazdego.
>
> widzialem kiedys taki kabelek i w srodku ze 4 zyly byly odwrocone ( jak w
> kablu od FDD), niestety nie wiem jak dokladnie wyglada taki kabel.

Na 70% 4 środkowe (ale musiałbym rozkręcić kompa ;-( a flop to nie środkowe.
Ja do Monstara/ów nie dostałem, ale wypełniłem ankietę (nawet nie podałem,
że mam Voodoo2 ;-) na:
http://www.diamondmm.de
i przysłali ZA DARMO kabelek SLI ;-)))

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|