Stary notebook i USB

Autor: novax (novax_at_wp.pl)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 00:38:33 MET DST

Witam,
czy jest moze jakis sposob by _tanio_ wyposazyc dosc starego
notebooka (IBM ThinkPad 560) w port USB? Niestety karty PCMCIA
odpadaja bo po pierwsze sa drogie, a po drugie nie mam juz
wolnych gniazd.
Czy jest moze jakas przejsciowka z portu rownoleglego na USB
(wiem ze rownolegly daje max 2 Mbit/s, a USB wymaga 12 Mbit/s,
ale w sumie przeciez nie zawsze wykorzystuje sie cale 12).

bede wdzieczny za odpowiedz mailem na novax_at_wp.pl

pozdrawiam

novax