Re: tani HDD

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 00:07:20 MET DST

Niejaki(a) Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> w grupie pl.comp.pecet
doznal(a) olsnienia i napisal(a):

> Nie słyszałem Seagate z serii U :)

:) same barracudy bez chlodzenia... noz Radq... U should'v known
bettah... ;)

> Raczej nieznacznie większa :)

znacznie, znacznie ;) bardziej sie grzeje, wiecej glowic, wiecej
talerzy... ech... :) ale ras kozie smierc, czyz nie? ;>

btw: te tryby silent, silent-fast, fast to jak sa zmeiniane jest jakas
zworka na dyskach czy softem? i czy jest soft pod liucha, czy musze dysk
wymontowac i pojsc do kogos z winshitem? (bo jak go bede sobie qpowqal
to raczej juz nie bedzie win2k, ktore tutaj jest ze wzgledu na z.
spirita :) ).

> Wszystkie kupowane w sklepie lub hurtowni,

akszen?

> w przeciągu roku, różne
> modele, 90% z nich wkręcone na stałe do komputerów i nie ruszane :)

bosh... to ja Ci sie nie dziwie, ze ich nie lubisz ;p same barracudy
powiadasz? a zdajesz sobie wasc sprawe, ze seagate napisal w
specyfikacji, ze max 50^C? :P Uxx maja 60 ;)))

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Fred H. - Fallout2 Dev. (Interplay)____________|