jaki skaner plustec

Autor: Dariusz Gocol (dgocol_at_icslab.agh.edu.pl)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 23:31:32 MET DST

Chcialem sie poradzic ...
Myslalem o kupnie skanera do uzytku domowego.
Troche zdjec, jakies obrazki, moze cos ze slajdow.
Widzialem oferty skanerow Plustka z wbudowana przystawka
(wiem ze nie jest najlepszej jakosci, ale tak np.
do przegladania nie wywolanych zdjec wystarczy)
Do wyboru mam model PT12 (lpt) lub UT12 (na usb).
Byly tez starsze modele, ale teraz moze byc ciezej je zdobyc
- 12000T i 9636T.

Czy mogliby sie o nich wypowiedziec ich uzytkownicy ?
Co za, co przeciw ?
Dzieki
Darek