Re: co za 2200

Autor: sobom (sobom_at_go2.pl)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 23:24:14 MET DST

Witold Wilk napisał(a):

> Niejaki(a) sobom <sobom_at_go2.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
>
> gf 2mx 400, za jakies 400-500
Nie wiem, czy warto dawac tyle za karte jesli nie bedzie uzywana do gier,
ani specjalnie do multimediow. Czy ta 200 jest naprawde taka cienka? Ja w
tej chwili uzywam Rivy TNT2 M64 z 32MB i nie narzekam. A mimo wszystko
GF2MX-200 bedzie lepszy. A jesli chodzi o firme - to jaka proponujesz
(biorac pod uwage zarowno 200 jak i 400)

> zaleznie od $. powiedzmy koszt 300 wraz z coolerem coolermaster ep5-i11-
> a1
Mi wystarczy spokojnie nie krecony D800 ze zwyklym wentylem.

> ech... fujitsu olejowy ;) z 350-400?
Te slynne fujitsu na oleju :)) A moglbys podac konkretne oznaczenie tych
dyskow?

> hmmm... ja tam wole msi k7t, ale ecs zly nei jest. chociaz w podkrecaniu
> to on... ;) ja bym wybral msi, powinienes sie zmiescic w cenie, a plyta
> lepsza... chyba byly modele ze zintegrowanym dziwekiem?
Troche przegladalem materialy o plytach i jesli sie zmieszcze kupie jednak
Solteka KAV (ktorego mam rowniez teraz). A jak nie to albo ecs, albo msi,
albo epox.
> a ramu warto 256 kupic... kosztuje ciutke drozej od 128, a jest to wiele wiecej. ..
Wiem, wiem - zobaczymy na ile starczy ;)

Pozdrawiam
Sobom

--
	    * Registered Linux User # 222054 *