Re: czy to sie oplaca? [kupno szarej krzynki]

Autor: teo (teo27_at_go2.pl)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 22:51:27 MET DST

dziekuje wszystkim za rady

poniewaz plyta jest ata/33 i mimo usilnych staran nie potrafilem zmusic jej
do zobaczenia dysku 40 gb i za waszymi wskazowkami

ten zakup nie doszedl do skutki

niestety nie moge mazyc sobie o duroniku 600/700/800 itd bo nie mam skad
sobie dolozyc tych pieniedzy
[zreszta taki przeskok technologinczy z cyrix'a moglyb oslabic moje serce
:-)

poczekam jeszcze troche
ceny jeszcze bardziej spadna
moze pozbieram troche kasy

az nadejdzie taki dzien (a wiem ze kiedys na pewno) ze wlacze sobie fight
club'a na full screena i nic nie bedzie mi sie cielo :-)

ps. co do niewidzenia dysku twardego teraz juz tylko teoretycznie bo chce
wiedziec
robilem w sumie wszystko podlaczalem na primary/secondary/master/slave
doslownie wszystkie kombinacje
pojedynczo i z drugim 3gb (z tego odpalam system), i zworkami na dysku
ustawialem w zaleznosci slave/master lub cable select i albo od razu mi
mowil ze go nie ma
albo szukal w nieskonczonosc

dysk 3gb znalazl bez wiekszych problemow

gdzie twki moj blad ?

ia, czyli lucjan acz rowniez teo27_at_go2.pl

pe_es:
dostalem przed sekunda propozycje iz do tego dorzuca dysk 4 gb
a w zamian za wsio chce moj ibm 40 gb, 5400 (jeszcze na gwaracji)
jak to widzicie ?