Re: Po dwóch latach mam dość :(

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 22:21:45 MET DST

Thu, 23 Aug 2001 20:02:43 +0200, "Meridian" <WYTNIJpiotrek_m_at_wp.pl>
napisal:

>Stale czekam na glos osoby uzywajacej i810...
Dobra powiem Ci :-)) mam w jednej firmie 14 kompow na tym
chipsecie/c533/64ramm i moge sie przychylic do Twojej propozycji
wymiany plyty niestety.
Sytuacja wyglada tak, kompy pracuja w sieci NW5,0 i znaczna ich czesc
ma zajete ~10-20% dysku nic sie prawie na tym nie robi, chodza tylko
magazyny i ksiegowosc + pakiet office'a i nie jest zle. Jedna z maszyn
sluzy do czegos wiecej i ma zajetosc ok. 60% dysku i wlecze sie tak
jak opisujesz. Wprawdzie nie zgadzam sie z Toba co do faktu, ze 98SE
ma wszystko do i810, ale moze to sprawa plyty ja musze dodawac infa z
dyskietki bo zostawia zolty [ ? ] w men.urzadzen, dopiero po podaniu
jest wszystko, ale to i tak nie pomaga w predkosci niestety.
Ciagle sie zastanawiam co by z Tym zrobic , ale jakos nic nie pomaga.
Sadzilem, ze to wplyw tandetnego seagate'a bo to jakies stare 10tki i
zauwazylem, ze te ktore maja mase wolnego miejsca calkiem sobie radza
, a ten jeden sie wlecze jak ... Oczywiscie udma w dyskach wlaczona.
Co do nowych instalek to zawsze cos pomagaja, ale przy omawianym
niewiele, nawet bardzo niewiele. Ostatnio robilem na nim nowke w
zeszlym tygodniu wiec jestem na biezaco.
 Jezeli chcesz nie drogo zmienic plyte to nie obawiaj sie via pod tego
celerona, ja sie w zeszla niedziele odwazylem na przesiadke z bx'a
-abit be6II na via'owski chipset i na razie jestem zadowolony. Moze
jeszcze zaplacze, ale na dzien dzisiejszy przyspieszylo. Wszystko to
chodzi na NT.
Nie bede tu sie rozpisywal na powyzszy temat bo zaraz mnie Intelowcy
opierdziela, jak chcesz wiecej pisz na priva.

--
pawel