Re: Ukryta partycja na dysku?

Autor: hudson (hudson_at_cad.pl)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 18:54:05 MET DST

czesc,

> Zalezy od tego jak sie dana osoba zna na sprawie.

Hmm....no moze sie znac - tzn. moze jej przyjsc do glowy zeby sie pobawic.
Mnie by na przyklad przyszlo............:)

> PartitionMagic ...jako hidden ...Win9x nie bedzie dostepna ...Win2000
> daje sobie z tym rade

Rozumiem.

> Pozatym latwo zorientowac sie po rozmiarach partycji ze czegos brak

Tak wiem - wolalbym raczej by dysk wyszedl jako "pusty" i "czysty" czyli
ze nic na nim nie ma. Dlatego myslalem np. o zupelnie oderwanej od
jakiegokolwiek managera partycji - modyfikacji bootsektora - czyli wrecz
recznym usunieciu danych za pomoca jakiegos edytora hexadecymalnego
i pozniej wprowadzeniu ich z powrotem gdy juz dysk do mnei wroci.
Odpowiednio zmodyfikowana partycja moglaby nawet byc
niewidoczna dla jakiegokolwiek programu zarzazdajacego - po prostu
zwykle smieci na dysku. Nie bedzie na nim nic zapisywane - to raczej
kwestia transportu nie przez moje rece i w dodatku przez granice.

pozdro,
Janusz

..