Poszukuję program testujący wydajność grafiki 3D...

Autor: Maciej Nowak (novaxim_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 20:42:58 MET DST

Witam!

Poszukuję programu do testowania wydajności kart grafiki 3D.
Wiem, wiem... 3D MARK 200x firmy MadOnion, ale to znam i nie spełnia moich
wymogów... :-(
A program ten najlepiej jakby:
- nie był instalką (które najczęściej dokonują wpisów w rejestrach), aby
można było szybko i bez mieszania na dysku przetestować kartę,
- zajmował mniej niż 1,44 MB (może być po spakowaniu),
- podawał do wiadomości jakie funkcje 3D na danej karcie działają,
- podawał wydajność karty w DirectX i Open GL.
Tylko tyle, ale niestety trudno coś takiego znaleźć. :-(
Znalazłem program o nazwie "Direct 3D Benchmark" (D3DTEST), ale nie jest to
ten, którego szukam i obawiam się czy coś takiego istnieje...

Maciej N.