Re: potrzebuje pomocy przy wyborze nowego sprzetu

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 19:54:10 MET DST

Niejaki(a) rahdeck <rahdeck_at_interia.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):
> 1. Procesor Athlon 1,2-1,4 GHz. Kwestia czy warto inwestowac w wersje
> 266MHz?

jak najbardziej :) 1.2 i potem lecimy do 1.4 ;)

> 2. Jakas dobra plyta pod niego: slyszalem ze z chipsetami VIA bywaja
> problemy, is that true?

nah... thats bullshit :)

> 3. Grafika: GeForce na pewno tylko jaki. Szczerze mowiac nie jestem na
> biezaco i gubie sie w tych oznaczeniach MX 64, 200, 400, PRO, itp.
> Musi dzialac pod X-windows (Linux), gry pod Winde to: Diablo2, Q3. Nie
> zalezy mi na TV-out i innych bajerach. No i nie moze byc zbyt droga
> (do 500zl)

ojoj... to nie jestem pewien... Kiedys nie byly gf 2 mx obslugiwane,
moze juz sie zmienilo, ale co do tego to lepiej by sie spytac na
pl.comp.os.linux :)

> 4. Pamieci: jesli Athlon 266 to czy warto inwestowac w DDR?

w sumie... troudno powiedziec. wydajnosc niezauwazanlnie wyzsza. za to
jest jakby nie patrzec bardziej nastawione przyszlosciowo, w
przeciwienstwie do SDRAM, ktore jest powoli zastepowane przez DDR i RDR
(to drugie to maly odsetek rynq bedzie mialo mi sie zdaje ;) ).

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|