Re: Pytanko :)

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 19:42:59 MET DST

Niejaki(a) mariusz <marvik_at_poczta.onet.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal
(a) olsnienia i napisal(a):
> Jaka obudowe polecacie do Athlona 1200,GeForce DDR +DVD+CDRW na plycie ASUS
> A7V133.Wiem ze powinna miec chyba 300Watt zasilacz ale jakiej firmy i
> najlepiej ktory konkretnie model.Nie chce miec za glosno w domu a z kolei
> nie chce gotowac jajek na obudowie :)) i wachac palonej obudowy.
> Mam na to okolo 350zl max.

jalk ma byc mala to wez sobie jakiegos enlighta, nawert z 250W
zasialczem, bo ten spokojnie udawignie taki zestaw ;)

> Jestem z Krakowa.Moze ktos z Krakowa poleci mi konkretny model i sklep???T
> PS.Dodatkowe pytanie DO Was :jaki DVD kupic Pioneer,LG.....???Co
> proponujecie bo za waszym namowom kupilem Teaca CDRW i jest COOOOL!!!!

toshiba? lg strasznei slabo czytaja, a pioneery mimo teg, ze polecane
przez co neiktorych sa do d..y. sam mam pioneera 106s i nie jest to
boski naped...

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Fred H. - Fallout2 Dev. (Interplay)____________|