Re: Ukryta partycja na dysku?

Autor: Kaizen (xnvmra_at_cbpmgn.sz)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 12:25:05 MET DST

Pięknego dnia Thu, 23 Aug 2001 02:19:30 +0200, "Michal Kawecki"
<kwinto_at_poland.com> zakodował:
>Ja może trochę niekumaty jestem, ale o jakim fdisku piszesz? może
>linuxowym? ;-) Nie słyszałem, aby windowsowy fdisk dysponował takimi
>możliwościami. Jedyny program, jaki znam, który z linii poleceń potrafi
>ukryć/odkryć partycję to GDisk - składnik pakietu Norton Ghost.

W sumie racja - fdisk dosowy może ukryć tylko partycje podstawowe,
jeżeli jest ich kilka. Przy uaktywnianiu jednej z nich pozostałe
ukrywa.
Ja dalej będę polecał darmowego BSL'a :)

BTW, czy nie jesteś spokrewniony z autorem BSL'a? Macie to samo
nazwisko. Ale pewnie gdyby tak było, to polecałbyś ten programik ;)

--
Pozdrawiam,
Kaizen xnvmra_at_cbpmgn.sz