Re: Cena CM EP5

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 18:32:50 MET DST

> Od ep5-6i11 raczej nie , chyba że kupiłeś ten z końcówką 55.
> Posmarowałeś delikatnie pastą termoprzewodzącą, troche wysoką masz
> temperature-no ale jeżeli jest u ciebie straszny upał to może i to.

kupiłem właśnie ep5-6i11 i jego wiatrak jest nie dość, że mniejszy jeśli
chodzi o wysokość, to ma jeszcze mniejszą prędkość obrotową 4500 (ten z DP5
ma 5200). Zresztą sugerowałem się testem z jakiejś strony zdaje się
tweak.pl. na giełdzie jednak widziałem EP5 z identycznym wentylatorem jaki
miałem na DP5 więc widzę, że jest już i taka wersja. jeden gość to się
zrobiłm bo kupił takiego jak ja (z tym gorszym wentylem, bo myślał, że ten
mniejszy ma 7000 tys. obrotów). Jedna rzecz, która przemawia na rzecz tego
mniejszego wentyla to to, że ma więcej łopat. ale empirycznie sprawdzałem i
ma gorszą wydajność (porównywałem ciąg powietrza i jest zauważalnie
mniejszy).

Pozdro. Seba