Re: Ukryta partycja na dysku?

Autor: Szymon Wróblewski (simw_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 18:06:18 MET DST

> Nie mam pewności, czy nie "ściemniam", ale gdy bawiłem się Ranish
> Partitionerem to mogłem sobie pewną partycję (określoną np. FAT32)
określić
> jako "non" "non akctiv" czy coś w tym rodzaju. Jeśli zapiszę sobie dane
> dotyczące początku i końca partycji, to mogę ja uaktywnić, po ponownym
> wpisaniu FAT32.

Prawde powiadacie kumie :))
Tak wogole jest to swietny darmowy program do zarzadzania partycjami
o wielu mozliwosciach. Wraz z nim rozprowadzana jest para innych fajowych
menadzerow
bootowania ( nie pamietam dokladnie nazw xosl - graficzny boot loader oraz
smart boot menadzer - tego akurat uzywam bo jest elastyczniejszy). Mozna
zmieniac rozne parametry startu przed bootowaniem
Mozna wybbrac dysk (jesli jest ich wiecej w systemie), mozna w kazdej chwili
bootowac
z dyskietki i cdroma nawet jesli nie sa wlaczone odpowiednie opcje w biosie.
Mozna oczywiscie ukrywac partycje, aktywowac w "locie"

Simon