Re: PCI jest do dupy

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 16:57:44 MET DST

"Gadacz" <gada3_at_poczta.fm> wrote in message

> Po co w ogole powstalo to zlacze???

by zastapic przestarzalale i wolne 16bitowe zlacze ISA

> ISA jest lepsze, mam sieciowke i dzwiekowa karta na ISIE i pieknie chodzi,
> a nic nie instalowalem, komp sam wykrywa i konfiguruje.

a jaki masz komputer
wsadz sobie jakakolwiek karte muzyczna na ISA do wmiare szybkiego kompa
to zobaczysz jak bedzie sie dzwiek kopal w grach i w filmach

> kumpel kupil te same komponenty na PCI i bez jakis pieprzonych drajwerow
ani
> rusz.

to mnie oswiec jak ty bys chcial zeby uzadzenie w komputerze
dzialalo bez odpowiednich sterownikow

> Kto komu posmarowal zeby wprowadzic rodzaj zlacz PCI??
> I czemu niby maja byc lepsze? bo widze ze sa gorsze.

to zle widzisz