Uaktualnienie biosu - niezgodnosc wersji - prosze o pomoc

Autor: sesze_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 23 Aug 2001 - 15:09:27 MET DST

Witam,

Usiluje rozwiazac nastepujacy problem: mam plyte glowna atrend atc 5030 i do
niej mam bios w wersji 1.07 (aktualnie mam wczytany jakis stary - z 98 roku).
Przy starcie komputera w ciagu znakow mam (..)5030C(..) Znalazlem w Internecie,
ze ten ciag odpowiada plycie 5030. Wgralem jakis tez z 98 roku, konkretnie 1.04
GS (co to znaczy to "GS"?) i wszedl bez problemu. Jak sie zabieram za wersje
1.07 to dostaje komunikat o niezgodności pliku z systemem (program award w
wersji 7.75) z mozliwoscia kontynuacji zapisu, czego jeszcze nie robilem.
Potrzebuje nowego biosu, zeby komputer widzial nowy dysk (40GB). Czy moge
spokojnie wgrac wersje 1.07 mimo komunikatu o niezgodnosci? Plyty 5030C nie
znalazlem ani informacji o nich, a instrukcja opisuje moj model jako dokladnie
5030 bez zadnej literki. Co zrobic? Pozdrawiam,

Łukasz Kłapa