Re: Pytanko :)

Autor: Piotrek (piotrek_at_optimedia.com.pl)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 14:22:34 MET DST

> Jaka obudowe polecacie do Athlona 1200,GeForce DDR +DVD+CDRW na plycie
ASUS
> A7V133.Wiem ze powinna miec chyba 300Watt zasilacz ale jakiej firmy i
> najlepiej ktory konkretnie model.Nie chce miec za glosno w domu a z kolei
> nie chce gotowac jajek na obudowie :)) i wachac palonej obudowy.
> Mam na to okolo 350zl max.

Masz 350 zl to powinno wystarczyc na Enlighta lub Chiefteca. Obie obudowy
mam w domu pierwsza jako midi druga big tower. Wedlug mnie chieftec jest
lepszy, zalety:
1. cichy zasilacz 250W (wystarczy sam mam A1333)
2. Blacha zdejmowana bez srubek "raczka", w Enlgcie musisz zdjac panel.
3. Super jakosc wykonania.
4. Wiatraki przed HDD i dwa pod zasilaczem, wszystko w wygodnych wyjmowanych
kieszeniach.
5. 5,25 na szynach hdd w wyjmowanych "magazynkach" na 3 sztuki.
6. Malo bajerancka ale ladna.
http://www.arena-chieftec.com/PC_Chassis/Dragon_Series/dragon_series.html
ja mam model DX-01W.

Naprade polecam.