Re: Action warszawa, ktos kupowal

Autor: sebastis (sebastis_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 10:52:15 MET DST

<

>Ja kupowalem w Katowicach i tez mam juz z nimi dosc, bralem kiedys monitor
i 3 z kolei byl zepsuty, plamki - dwa, 3-ci czarna plama na srodku
kineskopu. Szkoda benzyny. Wydaje sie jakby sprowadzali najwiekszy chlam. A
sprawdzenie na miejscu cos kolo 50 zl. A dodatkowo sie zalamalem jak mi
powiedzieli ze firma prod. te monitorki dopuszcza 2 wypalone plamki na
kineskopie. Nie podaje firmy mon. bo nie chce zapeszac.
Pozdrowionka.
Seba.