Re: Odp: OEM czy robienie w konia ???

Autor: pollut_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 23 Aug 2001 - 10:24:24 MET DST

> Otoz to! Ta cena powinna byc cena boxowa.

no i pieknie!!!
sam jestem sobie winien, ze wczesniej nie obczailem jakie wyposazenie i za
ile ;-((( sprzedawca ma taki zawod: wcisnac towar klientowi i kopa w tylek ...
moze uda sie odkrecic ta plugawa transakcje...
sklepik Vico w Lublinie
dzieki za zdanie
Steffan (bogatszy o karte oem i doswiadczenie, uboszy o 620 pln)