Re: problemy przy zgrywaniu cda do wav

Autor: Rafał Lipski (anty_at_spam.pl)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 09:18:39 MET DST

In pl.comp.pecet evoxx_ <evoxx_at_interia.pl> wrote:
> Witam.

> Od jakiegos czasu moj CD-ROM (Aztech) nie pozwala na zgrywanie trackow z
> plyt kompaktowych audio bezposrednio do wav'ow. Wczesniej bylo to mozliwe
> (uzywalem dosowego DAC'a). Nie wiem czy jest to wina sprzetu, czy moze
> software'u (np. drivery) ale od tamtej pory raczej nic nie zmienialem.
> Przykladowo - program CuteRip wywala komunikat: wskaznik plikow nie moze byc
> ustawiony na okreslonym urzadzeniu lub pliku. Z innymi programami jest
> podobnie. Spotkaliscie sie z czyms takim ?

Kiedyś miałem aztecha 10x i on potrafił tylko pod dosem zgrywać, kiedyś na mp3.pl był link do
jakiejś angielskiej strony gdzie był wykaz cdromów które mogą a które nie i tam właśnie było
że mój aztech może zgrywać tylko pod dosem.

Pozdrawiam, Lipa
 Gadu-Gadu: 12179
 E-mail: lipa_at_pg.gda.pl
"...żeby chłop z gołą babą w windzie nie mógł"