Re: ECS K7VZA 3.0 Bios

Autor: kdziec76_at_yahoo.com
Data: Thu 23 Aug 2001 - 08:35:36 MET DST

Robilem to ostatnio. Bardzo latwo sie to robi, przy pomocy awdflasha i po
sciagnieciu flasha 3.2e ze strony producenta. Jedna uwaga - musisz uzyc w miare
nowej wersji awdflasha (u mnie poszlo dopiero w wersji 7.95 bodajze). Pojawia
sie potem 3.2e przy starcie. Niestety nie pomoglo przy zwisach windowsa. Dalej
w gierkach 3D (probowalem quake3 i aloneinthedark4) mam problemy z
niekontrolowanymi zwisami. Czy u Ciebie tez ma to miejsce ? Zaznaczam ze
przy "normalnej" pracy systemu wszystko jest OK. Mam Geforce2 MX 400 64 MB.

Pozdrawiam
Krzysztof