co za 2200

Autor: sobom (sobom_at_go2.pl)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 00:30:41 MET DST

Witam
Ostatnio troche jestem do tylu jesli chodzi o sprzet. Wiec spytam sie Was.
Trafila mi sie okazja sprzedac moj obecny sprzet za 2200zl i mysle, co za to
ewentualnie mozna kupic obecnie.
Wymagania (podajcie przyklady poszczegolnych czesci):
- grafika: nie musi byc super (moze GF 2MX-200 lub 400?)
- procesor: duron
- HDD: minimum 20GB, ATA100
- CD (jakis Teac)
- nagryawrka (Teac, moze ten 8x8x32)
- plyta glowna (to najwazniejsze, co myslicie o ECS?), najlepiej ze3
zintegrowanym dzwiekiem, ATA100
- RAM - min.128MB
- FDD

Czy wsrod chipsetow pod durona jest cos oprocz VIA?

Komputer uzywam do pracy (rzadko rozrywki): www, poczta, bazy danych ...
Najwazniejsze, zeby to wszystko chodzilo w miare dobrze pod Linuxem. Nie
zalezy mi na podkrecaniu, a raczej na stabilnosci.

Czy da sie to zamknac w 2200zl? Pomozcie wybrac.
Pozdrawiam
Sobom

--
	    * Registered Linux User # 222054 *