Do komputetrowych filmowców

Autor: starystormy_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 22 Aug 2001 - 22:40:17 MET DST

Mam problem: kupiłem kamerę cyfrową Panasonic NV DS 12 EG, chcę teraz za
rozsądne pieniądze złożyć peceta, który udawałby stół mikserski: montaż, proste
napisy, muzyka, indeksy etc. Formatem ostatecznym ma być VHS oraz CD ROM.
Pytania:
1. Jak szybki muszę kupić sprzęt ( pamięć, procesor)?
2. Jak podłączyć kamerę do peceta i dalej do VHS?
Ad 2: o ile wiem mam następujące możliwości
- kupić kartę video z wyjściem koncentrycznym - odpada ze względu na cenę
- kupić interface kamery i zmontowany film zgrywać z powrotem na kamerę a z
niej na VHS - tylko ok 300 zł, ale nie podoba mi się ten pomysł
- podłączyć kamerę przez USB, a analogowy sygnał wyprowadziźć na VHS przez
gniazdo TV karty graficznej. Tak by mi pasowało i chyba byłoby tanio tylko czy
to zadziała?
Byłbym bardzo zobowiązany za wszelkie sugestie.
A.Gładysz
starystormy_at_poczta.onet.pl