Re: TPSA jest the BEST

Autor: Jerzy Wawrzyniak (Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 22:31:02 MET DST

"Zbigy" <Zbigy1_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> To moze powiesz mieszkańcowm 80% kraju jak mają sie do tego Dialogu
> podłączyć? Skoro jesteś taki mądry.
>
> Zbigy

Niestety na razie więcej niż 80 procent, ale do czasu. Pamiętam ja ta firma
traktowała Klientów jeszcze niedawno. Przynajmniej w kilku miastach ta
sytuacja się zmieniła. Przecież jeszcze parę lat temu pozycja TP S.A. była
niezagrożona.
Co do stwierdzenia "skoro jesteś taki mądry ..." - nie pokazuję swojej
wyższości tylko jak TP S.A. traktuje klienta, który ma do wyboru: TP SA lub
nic.

--
Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl