Re: Panasonic KX-P6500

Autor: Roman k. (romku1_at_wp.pl)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 17:39:51 MET DST

> Czy wiesz gdzie możne zregenerować wałek lub tanio kupić cały wkład
tonera?
> Pozdrawiam.

Ponieważ interesuję się zakupem tej drukarki, powędrowałem trochę po
Internecie i w wielu miejscach natknąłem się na elementy do tej drukarki.
Najlepiej jeśli w przeglądarce wpiszesz typ poszukiwanego elementu, a
otrzymasz masę informacji. Generalnie poza samym tonerem któr jest tani,
reszta jest tak droga, że lepiej kupić nową drukarkę. Np. wczoraj widziałem
drukarkę w Media Markt za 799 zł a teraz znalazłem coś co się nazywa "zestaw
z tonerem KX-PEP5" (nie wiem czy o to Ci chodzi) za 816 zł! Paranoja.

Pozdrowienia
Roman K.