ASUS A7V133 i Promise

Autor: Piotrek (piotrek_at_optimedia.com.pl)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 16:10:47 MET DST

Witam

Wlasnie zakupilem taka plytke z nadzieja ze uda mi sie polaczyc cztery HDD w
konfiguracji 0+1. Jednak plytka nie pozwala zrobic nawet dwoch macierzy
mirror (!). BIOSIK kontrolera podal ze jest w wersji light ktora nie pozwala
tego zrobic.
Wiec moje pytanie: czy komus sie udalo zrobic dwie macierze mirror?
I czy sciagajac nowy BIOS do kontrolera moge sciagnac BIOS'ik z Promisa od
kontrolera PCI i spokojnie zupgradowac wbudowany?

Pozdrawiam

Piotrek