GeForce 2MX 64MB i TV out ?

Autor: Zbigniew Pilip (z.pilip_at_softbank.pl)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 15:49:05 MET DST

Witam :)

    Mam pewien problem z tą kartą i wyjściem TV. Przegladnąłem grupę trochę
w tył ale nie znalazłem dokładie tego, czego szukam, ale do sedna :)) Jest
problem z wyprowadzeniem sygnału na wyjście TV zarowno przez SVHS, jak i
composite. Jeżeli uzywam oryginalnych sterów dołączonych do płyty (firma
InsideTNC, karta Dream GeForce 2 MX 64 MB) mogę wysterować wyjście TV, ale
te stery nie są zbyt szczęśliwe i iestety stareńkie (są problemy z obsługą
gierek). po zainstalowaniu ostatnich detonatorów nie mam mozliwości wybrania
jako drugiego monitora wyjscia TV (opcja jest nieaktywna). Zdjąłem sobie ze
strony producenta ostatnią wersję sterownikow, ale tu sytuacja jest
dokładnie taka sama. Czy jest na to jakakolwiek szczepionka ? Sorki za
lamerskie pytania ale jest to moja pierwsza zabawa z tego typu kartami.
Próbowalem juz TVTool, ale nic to nie zmieniło (po włączeniu TV/Mode obraz
na monitorze przełącza mi się w tryb TV, a na wyjściu TV mam śmieci bez
synchronizacji). Proszę o w miarę łopatologiczne wyjaśnienie problemu :))

pozdro

zybi