plextor 121032

Autor: -=- Onufry Zagloba -=- (zagloba_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 15:15:04 MET DST

czy ktos wie dlaczego nabywcom plextora 121032
zwracano w stanach po paredziesiat dolarow ?
czy jest to kwestia jakiejs usterki czy kampania
marketingowa oparta na zbyt wysokiej cenie
wczesniej ? czy ten model posiada jakies wady ?

czy ktos wie skad sciagnac najnowszy soft do
tego plextora ? chodzi mi glownie o zapis pakietowy
i plexitoolsy ? jakie rozwiazanie dla zapisu pakietowego
jest waszym zdaniem najbardziej dopracowane i najmniej
zawodne a do ktorego macie najwiecej zastrzezen:
InCD 2.26 (Nero), Adaptec DirectCD 5, CeQuadrat PacketCD ?

Ja do tej pory uzywalem Direct CD ale pare plytek wyslal
mi przy duzej ilosci dopisywanych pozniej plikow w zaswiaty ...

Nawiasem mowiac czy istnieja jakies programy tego typu
dla Linuxa ? Czy jesli ich nie ma to znaczy, ze mozliwy jest
tylko odczyt zapisu pakietowego czy nawet to bedzie niemozliwe ?

thanx.